آیا ممکن است یکی از کارگردان‌های «انتقام‌جویان: پایان بازی» به جای ساخت فیلم در جهان سینمایی مارول، سراغ جهان دی سی برود؟ احتمالا نه به این زودی‌ها یا دست کم نه در آینده نزدیک اما یکی از این کارگردان‌ها یعنی جو روسو اظهار تمایل کرده که اگر این فرصت در اختیارش قرار بگیرد، بدش نمی‌آید یکی از فیلم‌های بتمن را بسازد.
جو و آنتونی روسو که از سال ۲۰۱۴ ساختن فیلم‌های بلند سینمایی را با «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (Captain America: The Winter Soldier) آغاز کردند و ساخت دو فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) و انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers Endgame) را در کارنامه دارند بالاخره پس از چند هفته، تور مطبوعاتی خود را به پایان بردند.
به نظر می‌‎رسد این دو برادر به قدر کافی برای انتقام‌جویان جدید تبلیغ کرده‌اند و فیلم هم آنقدر خوب فروخته که دیگر وقت استراحت کارگردان‌های فیلم فرارسیده است.
اما در طول پرسش و پاسخی که اخیرا جو روسو به شکل فردی و بدون برادرش در آن شرکت داشته در پاسخ به اینکه اگر فرصت ساخت فیلمی در جهان دی سی را داشته باشد کدام شخصیت این جهان را انتخاب می‌کند؛ روسو بحث ساختن فیلم بتمن را پیش کشیده.
جو روسو در پاسخ سوال خبرنگار گفته است که وقتی بچه بوده عادت داشته وسایل مربوط به بتمن را جمع کند بنابراین اگر چنین فرصتی در اختیارش قرار بگیرد ساختن فیلمی درباره شخصیت بتمن را انتخاب می‌کند.
البته باید در نظر گرفت که ماجرا صرفا یک سوال و جواب ساده بوده و ماجرا آنقدرها هم جدی نیست اما رسانه‌های سینمایی موضوع را جدی گرفته‌اند و یا دست کم بدشان نیامده که پیرامون این ماجرا به فرضیه‌پردازی بپردازند.
از نظر این رسانه‌ها اگر استودیوی برادران وارنر احتمال بدهد که یکی از برادران روسو – مردانی که برای مارول میلیاردها دلار پول ساخته‌اند – حاضر است فیلمی درباره بتمن بسازد، قطعا دست به هر کاری برای راضی کردن او می‌زند. از طرف دیگر ساخت فیلمی درباره بتمن که احتمالا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی همه دوران است، قطعا برای جو روسو هم یک موقعیت خاص و رویایی است بویژه اینکه او را به کارگردانی تبدیل می‌کند که برای هر دو جهان سینمایی مارول و دی سی فیلم ساخته است.

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه