قوانین و مقررات ایده آل

استرداد وجه

در صورتی که به هر دلیل مشتریان طبق قوانین مایل به بازپس گیری وجه پرداختی خود باشند مبلغ پرداختی آن ها ظرف 72 ساعت کاری به همان کارت و حساب بانکی که پرداخت داشته اند استرداد می گردد

مدت زمان تحويل

یکی از سیاست های ایده آل فون ارسال سریع کالا برای مشتریان می باشد این رویه بر اساس سرویس پیک ، پست یا تیباکس می تواند یک الی چهار روز کاری زمانبر باشد

روند مرجوعي كالا و نحوه فسخ خدمات

کالا ها و خدمات دارای گارانتی و ضمانت مطابق شرایط گارانتی مرجوع و پیگیری خواهند شد

ساعت پاسخگويي

ساعات پاسخگویی 8 الی 18 بوده و پاسخگویی در غیر این ساعات توسط پیغامگیر صورت خواهد گرفت

نحوه پرداخت وجه

نحوه پرداخت وجه مشتریان در حال حاضر از طریق درگاه اینترنتی زرین پال امکان پذیر می باشد

شيوه حمل

شیوه حمل و نقل کالاها در ایده آل به صورت پیک در شهر تهران و اصفهان، تیپاکس یا پست پیشتاز در سایر شهرها می باشد

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پشتیبانی و خدمات پس از فروش از طریق شماره های تماس، شبکه های مجازی و صفحه تماس با ما امکان پذیر می باشد

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه